Gjennom forsking og formidling, har vi som mål å forbetre og vidareutvikle kunnskap relatert til desse emna og samstundes famne om opne forskingsprinsipp (open science).
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forskingsområde
Nevroutviklingsforstyrringar - Autismespekterforstyrringar - Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) - Språk -
Utvikling hos barn - Spesialpedagogikk og læring - Psykologi og psykologiske behandlinger - Meta-forskning -
Menneskeleg teknologi og samfunnsinteraksjon - vitskapsfilosofi - eksperoppfatninger og -vurderingar - E-helse -
Sosiale medier - Utvikling og dugleikar innen matematikk - Skulevegring - Cyber tryggleik - telehelse - tidleg intervensjon
- Prosjektsider
Samarbeidspartnarar
- California State University Channel Islands
- Medical University of Graz
- Nanyang Technological University, Singapore
- OsloMet - storbyuniversitetet
- University of Edinburgh
- University of Göttingen
- Universitet i Oslo
- Universitetet i Tromsø
- Yale University
- Høgskolen i Innlandet
Tilhøvet til høgskulens strategiske forskingsinitiativ «Det digitale samfunn»
Forskarane i DeveLeP-gruppa samarbeider med det strategiske forskingsinitiativet, Det digitale samfunn og Høgskolen i Østfold på fleire område. Ei anna side ved forskinga handlar om å undersøke nye former for intervensjonsteknologi for personar med psykiatriske tilstandar og personar med spesialpedagogiske behov. Dette kan til dømes omfatte internettbasert terapi for personar med depresjon og VR-intervensjonar for autistiske personar.