Eksempler på dette er strukturerte og planlagte refleksjons-prosesser knyttet til tverrprofesjonelle møteplasser i praksis. Utvikling av digitale læringsressurser felles for ulike bachelorutdanninger og nettbaserte møteplasser er en annen tilnærming. I tilknytning til prosjekt ROPIT er det utviklet en skisse til en modell som skal sikre at alle helse- og sosialfaglige kandidater får den nødvendige forståelsen og kunnskapen om helheten i tjenestetilbudet og være et grunnlag for gjensidig forståelse og anerkjennelse i tverrprofesjonelt samarbeid.
Pågående prosjekt
Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS)
Hensikten med satsningen på TPS er å utvikle og prøve ut pedagogiske metoder med mål å utvikle samhandlingskompetanse.
Deltakere
- Siri Ellen Adelaide Brynhildsen
- Camilla Gjellebæk
- Inger Hjelmeland
- Kristin Myhre
- sigurdrn
- Inger Marie Tjøstolvsen
- Anne Regine Tvete
Publisert 23. mai 2018 14:04
- Sist endret 27. okt. 2021 09:51