-
Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2024).
Naturfagdidaktiske kompetanser i BLU.
-
Jacobsen, Adrian Kristinsønn; Hov, Asbjørn Magnar & Skarstein, Tuula Helka Sarvas
(2024).
Bonusepisode 4: Forskningsnytt fra Hell-konferansen - Artskunnskap, utforskning og bærekraftig utvikling i barnehagen. .
[Internet].
Naturfagpodden.
-
Jacobsen, Adrian Kristinsønn; Skarstein, Tuula Helka & Moser, Thomas
(2023).
Naturfag i naturen for de yngste barna: Barnehagelæreres perspektiver og tilnærminger.
-
Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2023).
Naturfag i naturen for de yngste barna: Barnehagelæreres perspektiver og tilnærminger.
-
Pilskog, Hanne Eik; Karlsen, Kristine Høeg; Jacobsen, Adrian Kristinsønn; Motzfeldt, Gitte Cecilie & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2022).
Kan "The Sustainability Consciousness Questionnaire" brukes i en norsk lærerutdanningskontekst, og er den nyttig for Storyline?
.
-
Jacobsen, Adrian Kristinsønn; Tangen, Steffen; Olsen, Alexander; Hoveid, Sigrid & Eide, Cathrine Aasgaard
(2022).
De yngste barna i naturen.
-
Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2022).
Naturfag i naturen for de yngste barna.
-
Pilskog, Hanne Eik; Karlsen, Kristine Høeg; Jacobsen, Adrian Kristinsønn; Motzfeldt, Gitte Cecilie & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2022).
Can the Sustainability Consciousness Questionnaire be
used in a Norwegian teacher education context, and is it useful for The Storyline Approach?
.
-
Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg; Halstvedt, Camilla Blikstad; Pilskog, Hanne Eik & Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2022).
An exploration of the mimetic aspects of Storyline used as a cross-curricular and creative approach to teaching and learning in Teacher Education.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Eidissen, Trine Bakke
(2021).
Da Ingebjørg gikk på tur i Schultzedalen, fikk hun øye på noe merkelig på bakken.
[Newspaper].
Halden Arbeiderblad.
-
Hoveid, Sigrid ; Eide, Cathrine Aasgaard; Tangen, Steffen; Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Olsen, Alexander
(2020).
Å la barns nysgjerrighet lede vei i utforsking av naturen. .
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Tangen, Steffen
(2020).
Ute hele dagen – noen utfordringer og mange fordeler.
barnehage.no.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn; Tangen, Steffen & Hoveid, Sigrid
(2020).
Å la barns nysgjerrighet vise vei i naturen.
Forskerfrø.
ISSN 2703-8106.
1,
p. 32–35.
-
Pilskog, Hanne Eik; Karlsen, Kristine Høeg; Rasmussen, Adrian Kristinsønn; Halstvedt, Camilla Blikstad & Motzfeldt, Gitte Cecilie
(2019).
Et bærekraftig elvedelta: Storyline som metode i lærerutdanningen?
-
-
-
Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg; Pilskog, Hanne Eik; Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2019).
Storyline i MAGLU 5-10, tverrfaglig undervisning og forskning:"An exploration of the ‘mimetic’ aspects of Storyline used as a cross-curricular and creative approach to teaching and learning in Teacher Education".
-
Tangen, Steffen & Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2019).
Friluftsliv og mangfold i naturen.
-
Ludvigsen, Ar; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Pilskog, Hanne Eik; Karlsen, Kristine Høeg & Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2019).
Storyline - en tverrfaglig og utforskende undervisning om bærekraftig utvikling.
-
Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg; Rasmussen, Adrian Kristinsønn; Pilskog, Hanne Eik & Ludvigsen, Ar
(2019).
Storyline - tverrfaglig og utforskende undervisning om bærekraftig utvikling.
-
-
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2017).
Utforskende arbeidsmetoder 1-4. trinn.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2017).
Utforskende arbeidsmetoder for 1-4. trinn.
-
Karlsen, Kristine Høeg; Nohr, Magnus & Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2017).
Fleksibilitet i utdanningen – utprøving av nettbasert peer review i et tverrfaglig prosjekt ved avdeling for lærerutdanning.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2016).
Viktig summetone.
[Newspaper].
Moss avis.
-
Fossen, Harald & Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2016).
La Humla suse i Råde.
[Newspaper].
Demokraten.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2016).
Antall, rom og form.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2016).
Natur, miljø og teknikk i hverdagen.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2015).
På jakt etter humler.
[Newspaper].
Budstikka.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2015).
Lar ikke humla suse.
[Newspaper].
Fædrelandsvennen.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2015).
Den norske humles ambassadør.
[Newspaper].
Avisa Nordland.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2015).
Bier flest bor alene.
[Newspaper].
Ekstra.
-
-
Kristiansen, Nina; Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Sydenham, Markus A. K.
(2015).
Bier flest bor alene.
[Internet].
forskning.no.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2014).
Har fulgt med.
[Newspaper].
Ås Avis.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2014).
Bekymret for naturarv.
Fredrikstad Blad.
-
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Sydenham, Markus A. K.
(2016).
Kartlegging av ville bier på Østlandet, Vestlandet og
i Nord-Trøndelag.
Samarbeidsrådet for biologisk mangfold.
-
Sverdrup-Thygeson, Anne; Rasmussen, Adrian; Hanssen, Oddvar & Evju, Marianne
(2014).
Gjenbesøk av hule eiker kartlagt for 30 år siden.
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet.
ISSN 1891-2281.
Show summary
Hotspot-habitat, hule eiker, utvalgt naturtype, overvåking, ARKO-projektet, Hotspot habitat, monitoring, hollow oaks, ancient trees, selected habitat type
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn; Sverdrup-Thygeson, Anne & Birkemoe, Tone
(2013).
Conservation of spruce-associated saproxylic beetles: significance of management categories, environmental variables and fungi.
Norwegian University of Life Sciences.