Sandra Elise Sekkouri

English version of this page Institutt for pedagogikk, IKT og læring
Bilde av Sandra Elise Sekkouri
English version of this page Stilling
Høgskolelektor
Kontakt Studiested
Halden
Kontornr.
-

Faglige interesser

De yngste barna i barnehagen

Undervisning

Jeg jobber i pedagogikkseksjonen på barnehagelærerutdanningen og i undervisningsåret 2023/2024 er jeg knyttet til: 

Regional ordning for kompetanseutvikling i barnehage (REKOMP)

Småbarnsstudier (SBS)

Samfunn, religion, livssyn og etikk (SRLE)

MOOC Digital kompetanse i barnehagen - dømmekraft og medborgerskap 

Jeg er en av trinnkoordinatorene for 2. trinn heltid og deltid

 

Bakgrunn

Utdanning

2017-2023 Master i barnehagepedagogikk og småbarnsvitenskap (0-3 år), Høgskolen i Østfold 

2010-2015 Master i pedagogikk, studieretning: fordypning i spesialpedagogikk, Høgskolen i Buskerud og Vestfold

2005-2008 Bachelor i Førskolelærerutdanning, Høgskolen i Vestfold 

1995-1997 Førskolelærerutdanning, Honduras CA

Arbeidserfaring 

2019- Høgskolen i Østfold 

2008-2019 Pedagogisk leder, barnehage

1998-2005 Assistent, skole og SFO

 

 

 

Publikasjoner

Se alle arbeider i Cristin

  • Sennerud, Hege Cathrin; Sekkouri, Sandra Elise & Kaltzakorta, Igor (2024). Profesjonsfaglig digital kompetanse i barnehagen.
  • Sennerud, Hege Cathrin & Sekkouri, Sandra Elise (2023). Den norske Rammeplanen for barnehagen i et internasjonalt perspektiv. .
  • Bergsjø, Leonora Onarheim & Sekkouri, Sandra Elise (2023). Ny modell for praksissamarbeid med fokus på profesjonsfaglig digital kompetanse for barnehagelærere.
  • Sekkouri, Sandra Elise (2023). Utdaterte Udir i Barnehagefolk https://barnehagefolk.no/bf2023_1_artikkel1.asp . Barnehagefolk. ISSN 1500-6905.
  • Sekkouri, Sandra Elise; Crisostomo, Anita Tvedt & Sennerud, Hege Cathrin (2023). Grappling with the children`s contributions in early childhood educations digital practices.
  • Sekkouri, Sandra Elise & Sennerud, Hege Cathrin (2022). Den norske Rammeplanen for barnehagen i et internasjonaliseringsperspektiv.
  • Rieck, Heike Angela; Sennerud, Hege Cathrin & Sekkouri, Sandra Elise (2022). Pedagogisk dokumentasjon - en etisk praksis.
  • Sekkouri, Sandra Elise (2012). Fordi vi er mennesker . Barnehagefolk. ISSN 1500-6905.
  • Sekkouri, Sandra Elise & Haraldsen, Birgitta (2008). "Men husk at det er mennene som sender strømmen" - Hvordan tenker barn teknologi? Barnehagefolk. ISSN 1500-6905.

Se alle arbeider i Cristin

Publisert 22. nov. 2019 11:31 - Sist endret 25. okt. 2023 14:54