Marianne Østli

Norwegian version of this page Department of Education, ICT and Learning
Norwegian version of this page Position
Assistant Professor
Contact Study place
Halden
Office nr.
C2-035

Academic interests

Write a few words here about your academic interests.

Courses taught

  • <Link to programme of study/course>
  • <Link to programme of study/course>
  • ...

Background

Brief presentation of previous work experience and education

Awards

  • <Name and link to prize 1, if any>
  • <Name and link to prize 1, if any>
  • ...

Appointments

  • <Title and (if applicable) link 1>
  • <Title and (if applicable) link 2>
  • ...

Positions held

  • <Name and link to position 1, if any>
  • <Name and link to position 2, if any>
  • ...

Partners

 

Publications

  • Østli, Marianne & Eide, Cathrine Aasgaard (2020). Forståelser av livsmestring blant ansatte i barnehagen .
  • Østli, Marianne & Johannesen, Nina (2018). Å sette forskjelligheter i spill.
  • Østli, Marianne (2016). Testkultur, målstyring og kartlegging. Hvilken kompetanse trenger framtidige lærere for å møte politiske rammer?
  • Østli, Marianne & Hoveid, Sigrid Eskestrand (2016). Vi etterlyser et "stopp!". Barnehagefolk. ISSN 1500-6905. 33(2), p. 78–79.
  • Østli, Marianne (2015). Mangfold- kunnskap og kompetanse i utdanningssektoren. Utfordringer og muligheter.
  • Østli, Marianne (2015). Ikke snik deg ut av barnehagen. [Internet]. NRK Østfold.
  • Østli, Marianne (2015). Barnehagetilvenning. [Radio]. NRK Østfold.
  • Nolet, Ronald & Østli, Marianne (2010). Økt pedagogtetthet gir ikke nødvendigvis økt kvalitet. Første steg. ISSN 1504-1891. p. 44–47.
  • Østli, Marianne (2015). Når forskjellighet forstyrrer - En kvalitativ undersøkelse av hvordan barnehagelærere forstår mangfold i barnehagen. Høgskolen i Østfold.

View all works in Cristin

Published June 12, 2018 4:22 PM - Last modified June 12, 2018 4:22 PM