English version of this page

Aksept av IT-reglement for Høgskolen i Østfold

Jeg har lest, forstått og aksepterer innholdet i dette reglementet. Jeg er kjent med at jeg kan bli holdt ansvarlig for brudd på reglene, og at slike brudd kan få erstatningsmessige konsekvenser i tillegg til konsekvenser for mitt arbeid/studieforhold.

Jeg er inneforstått med at aktuell informasjon om meg, som navn, bilde, epost-adresse, studiested, avdelingstilknytning etc., vil bli registrert og gjort tilgjengelig i høgskolens elektroniske kataloger. Dette omfatter de systemer hvor personinformasjon er nødvendig for bruk, som biblioteksystem, læringsmiljøsystem o.l.

Dersom jeg motsetter meg dette, vil jeg gi skriftlig beskjed til IT-leder.

Jeg er inneforstått med at opptak av undervisning hvor jeg deltar aktivt, kan publiseres offentlig og gjenbrukes. Hvis jeg motsetter meg dette, vil jeg unngå aktiv deltagelse eller på forhånd gjøre ansvarlig faglærer oppmerksom på at slik deltagelse skal redigeres vekk.

Denne signering gjelder det til enhver tid gjeldende IT-reglement med utfyllende detaljer. Siste versjon er tilgjengelig i kvalitetssystemet. Ved vesentlige endringer har Høgskolen ansvar for å informere spesielt om endringer. Avvik skal uten opphold meldes sikkerhetsansvarlig.

Denne erklæringen er vedtatt skriftlig eller ved aksept elektronisk.
Studenter bekrefter normalt ved signering i StudentWeb.

 

Navn: _______________________________________


Sted/Dato: ___________________________________


Signatur: _____________________________________

 

 

Skjema skal arkiveres:

For ansatte: Arkivet, HiØ, Remmen, 1757 Halden
For studenter: Arkiv ved avdeling hvor student er aktiv for øyeblikket.

Publisert 30. apr. 2018 12:56 - Sist endret 19. juni 2020 09:18