SFB11507 Internasjonal markedsføring (Høst 2012)
Fakta om emnet
- Studiepoeng:
- 10
- Ansvarlig avdeling:
- Avdeling for økonomi, språk og samfunnsfag
- Emneansvarlig:
- Ulf Ombustvedt
- Undervisningsspråk:
- Engelsk
- Varighet:
- ½ år
Emnet er tilknyttet følgende studieprogram
- Valgfritt emne i bachelorstudiet i internasjonal kommunikasjon.
- Profileringsemne i bachelorstudiet i økonomi og administrasjon, profilering internasjonal kommunikasjon og profilering i internasjonal økonomi
- Valgfritt videreføringsemne i bachelorstudiet i økonomi og administrasjon.
- Valgfritt emne i andre bachelorprogram.
Forkunnskapskrav utover opptakskrav
Emnet bygger på emnene
- Markedsføring og foretaksstrategi (10 studiepoeng)
- Innføring i markedsføring (10 studiepoeng) eller tilsvarende.
Undervisningssemester
- Bachelorstudiet i internasjonal kommunikasjon: 5. semester (høst)
- Bachelorstudiet i økonomi og administrasjon, profileringsemne Internasjonal kommunikasjon og profileringsemne Internasjonal økonomi: 5. semester (høst)
- Bachelorstudiet i økonomi og administrasjon, videreføringsemne: 3. eller 5. semester (høst).
Innhold
Dette emnet undervises på engelsk: Engelsk emnebeskrivelse.
Litteratur
Med forbehold om endringer fram til semesterstart.
Litteraturlisten ble sist oppdatert den 15.06.2011
Hollensen, Svend (2011 ). Global marketing 5th ed. Financial Times Prentice Hall .808 s.
Sist hentet fra Felles Studentsystem (FS)
18. juli 2024 02:54:23