SFB11507 Internasjonal markedsføring (Høst 2011)

Fakta om emnet

Studiepoeng:
10
Ansvarlig avdeling:
Avdeling for økonomi, språk og samfunnsfag
Emneansvarlig:
Ulf Ombustvedt
Undervisningsspråk:
Engelsk
Varighet:
½ år

Emnet er tilknyttet følgende studieprogram

  • Valgfritt emne i bachelorstudiet i internasjonal kommunikasjon.
  • Profileringsemne i bachelorstudiet i økonomi og administrasjon, profilering internasjonal kommunikasjon og profilering i internasjonal økonomi
  • Valgfritt videreføringsemne i bachelorstudiet i økonomi og administrasjon.
  • Valgfritt emne i andre bachelorprogram.

Forkunnskapskrav utover opptakskrav

Emnet bygger på emnene 

  • SFB10502 Markedsføring og foretaksstrategi (10 studiepoeng)
  • SFBE51107 Innføring i markedsføring (10 studiepoeng) eller tilsvarende.

Undervisningssemester

  • Bachelorstudiet i internasjonal kommunikasjon: 5. semester (høst)
  • Bachelorstudiet i økonomi og administrasjon, profileringsemne Internasjonal kommunikasjon og profileringsemne Internasjonal økonomi: 5. semester (høst)
  • Bachelorstudiet i økonomi og administrasjon, videreføringsemne: 3. semester (høst).

Innhold

Dette emnet undervises på engelsk: Engelsk emnebeskrivelse.

Litteratur

Med forbehold om endringer fram til semesterstart.

Litteraturlisten ble sist oppdatert den 15.06.2011

Hollensen, Svend (2011 ). Global marketing 5th ed. Financial Times Prentice Hall .808 s.

Sist hentet fra Felles Studentsystem (FS) 18. juli 2024 02:54:05