Malgorzata Wild

Norwegian version of this page Department of Languages, Literature and Culture
Norwegian version of this page Position
Assistant Professor
Contact Study place
Halden
Office nr.
-

Academic interests

Write a few words here about your academic interests.

Courses taught

  • <Link to programme of study/course>
  • <Link to programme of study/course>
  • ...

Background

Brief presentation of previous work experience and education

Awards

  • <Name and link to prize 1, if any>
  • <Name and link to prize 1, if any>
  • ...

Appointments

  • <Title and (if applicable) link 1>
  • <Title and (if applicable) link 2>
  • ...

Positions held

  • <Name and link to position 1, if any>
  • <Name and link to position 2, if any>
  • ...

Partners

 

Research groups

Publications

  • Wild, Malgorzata & Gitau Anderssen, Musa (2023). Fra taus kunnskap til eksplisitt begrepsinnlæring.
  • Wild, Malgorzata (2023). Praktisk opplæring gir deg ikke nødvendigvis et fagspråk. Bedre Skole. ISSN 0802-183X. p. 76–80.
  • Wild, Malgorzata (2022). Digitale ressurser i særskilt språkopplæring.
  • Wild, Malgorzata (2022). «Treffpunkt» ved Bardufoss videregående skole. Hvordan sikre elever med minoritetsspråklig bakgrunn læreplass?
  • Wild, Malgorzata (2022). Hvordan man i praksis kan jobbe med integrert fag- og språkinnlæring? Presentasjon av et multimodalt begrepsinnlæringsprosjekt på yrkesfag.
  • Wild, Malgorzata & Wild, Adam (2021). Utforskende tilnærming til inkludering og ekskludering i arbeidslivet. Bedre Skole. ISSN 0802-183X. 33(4), p. 60–64.
  • Wild, Malgorzata (2019). Når «bør» ikke strekker til. Utdanningsnytt.no.

View all works in Cristin

Published Aug. 3, 2022 9:36 AM - Last modified Aug. 3, 2022 9:36 AM