Faglige interesser
Læring i digitale omgivelser, kunstig intelligens, Profesjonsfaglig digital kompetanse, Kvantitative og kvalitative forskningsmetode, Tilbakemelding og vurdering for læring, Selvregulert læring,
Bakgrunn
Jeg har en doktorgrad innen utdanning med spesialisering i undervisning av engelsk som andrespråk (TESL) fra Universitetet i Malaya, Malaysia. Mine akademiske interesser har blitt formet på en unik måte av en dyp interesse for sammenhengen mellom kunstig intelligens (AI) i utdanning, digital teknologi for læring og undervisning, samt vurdering og vurdering for læring. Jeg er forpliktet til å forme fremtiden for utdanning i den digitale tidsalderen. Før min akademiske bakgrunn tjenestegjorde jeg stolt i 10 år som pedagog ved ungdomsskoler i Malaysia, der jeg tente en lidenskap for læring blant mine elever. Min erfaring som lærer la grunnlaget for min forpliktelse til å forbedre utdanningen gjennom teknologi og vurderingspraksiser.
Utdanning
- Doktorgrad i pedagogikk University of Malaya, Malaysia, 2016- 2020
- Master i pedagogikk (Teaching of English to Speaker of Other Languages/ TESOL) University Sains Malaysia, 2011-2013
- Bachelor i pedagogikk (Teaching of English as a Second Language/ TESL) University Putra Malaysia, 2005-2009
Utelandsopphold
-
Gjestestudent- 2007 (mai-juni) Mind Tree School, Chandigarh, Punjab, India- A Co_Educational English Medium Senior Secondary School on CBSE Guidelines
Fagfellevurderer
- Frontiers in Education
Priser
Utdanningsdirektoratet av Malaysia - Fremragende undervisning, 2014
Verv
UPM Alumni
DNV Barnehage