Av Beate Lund, leder for Lærerutdanningsbarnehager 2025 og rådgjevar Irene Felde Olaussen.
To kvelder i februar var Lærerutdanningsbarnehager 2025 (LUB) på SimFredrikstad for å gje kvarandre gode ved å bruke simulering som pedagogisk metode.
I utviklingsprosjektet Lærerutdanningsbarnehager 2025 (LUB) blir det undersøkt kva likeverdig partnarskap mellom barnehagar og høgskular kan vere, og kva det likeverdige partnerskapet kan bli. Våren 2023 er vi i gang med eit spennande prosjekt.
Saman med studentar, faglærarar og personalet i barnehagar, utforskar vi kva potensial simulering kan ha og potensialet simulering kan gje som pedagogisk metode i ein barnehagekontekst. Målet er å gjere kvarandre gode, og øve på kommunikasjon i utfordrande situasjonar som kan skje i kvardagen i barnehagen.
I samarbeid med Inger Hjelmeland, som er koordinator for SimFredrikstad, og fem dyktige markører, har LUB gjennomført to kveldar med simuleringer. Tema for casane i simuleringane har vore utvikling av kultur for tilbakemelding i barnehagen, med utgangspunkt i problemstillinga:
Korleis gje profesjonelle tilbakemeldingar på noko som er sett eller høyrt i barnehagen, der sterke kjensler er involvert?
I simuleringane har det vore fokus på å øve seg i å handtere kjensler og gje ei profesjonell tilbakemelding i her-og-no-situasjonar i barnehagen. Det er mange spennande roller i simuleringane, og personalet i barnehagane har rullert i rollene som aktør, tilretteleggjar, tidtakar og observatør.
Positive tilbakemeldingar på opplegget
Etter fullførte simuleringar er tilbakemeldingane frå studentane og personalet i barnehagene gode. Dei seier at dei har vore veldig spente på førehand, men at det har vore veldig lærerikt. Dei vil gjerne ha fleire simuleringar, og seier at alle rollene i simuleringane legg til rette for å utvikle eigen kompetanse.
Les meir: