Opptakskontoret søker somervikar

Det er et ledig midlertidig stilling som opptaksmedarbeider i Halden fra mai – august 2020 i 100 % stilling.

 

Arbeidsoppgaver:

  • saksbehandle og følge opp søknader om opptak til grunnstudier
  • førstelinjetjeneste på e-post og telefon
  • vedlikeholde søknadsarkivene

Andre arbeidsoppgaver kan også tillegges stillingen ved behov.
 

Vi ønsker å engasjere deg som:

  • har ett års høyere utdanning utover videregående skole
  • er student ved Høgskolen i Østfold. Vi oppfordrer førsteårsstudenter til å søke
  • har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • jobber strukturert og effektivt under høyt arbeidspress
  • har god ansvarsfølelse og ordenssans
  • er selvstendig i arbeidet
     

Arbeidstid

Arbeidet skal normalt utføres innenfor tidsrommet 08.00-15.30, men arbeidstiden kan tilpasses undervisnings- og eksamenstidspunkter. Arbeidsstedet er i Halden.

 

Lønn

Stillingen lønnes som 1065 konsulent ltr. 33, tilsvarer brutto årslønn kr 354 500 i 100 % stilling

 

Innsending av søknad

Søknad og CV stiler du til Høgskolen i Østfold, Opptakskontoret, med referanse: 20/00296 og sendes på e-post til: postmottak@hiof.no 


Kontaktperson

Hvis du har spørsmål om engasjementet, kontakt opptaksleder Trine-Lise Brattested på telefon 69608374, eller rådgiver Tine Sønderby Kristensen på telefon 69608380.


Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju etter nærmere avtale.

 

Søknadsfrist: 14. februar 2020

 

 

 

Publisert 24. jan. 2020 14:08 - Sist endret 24. jan. 2020 14:08