Om prosjektet
Evidi AS har gitt i oppdrag å utvikle en applikasjon som skal effektivisere ansettelsesprosessen for nyansatte, og samtidig gjøre informasjonen mer tilgjengelig for eksisterende ansatte.
I dag er informasjonen som alle ansatte bør vite om og ønsker å vite om plassert på ulike kilder, noe som gjør det tidskrevende å finne nødvendig informasjon.
Bilder:
-
HI-FI prototype av landingsside ved starten av appliksjonen.
-
Hi-FI prototype av hjemmesiden i applikasjonen.
Prosjektdeltakere
Yahye Abdi Ahmed, Abdullah Ayman Salha, Mostafa Ali Haider
Om oppdragsgiveren
Oppdragsgiveren er Evidi AS som ble stiftet i 2021. Selskapet har over 400 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Asker, Halden, Sarpsborg, Tønsberg, Sandnes og Stavanger.
Evidis mål er å hjelpe bedrifter med å digitalisere og forbedre sin virksomhet. Selskapet ønsker å bidra til at bedrifter kan øke sin effektivitet, redusere sine kostnader og bli mer konkurransedyktige. Deres kunder består av blant annet Coop, Viken, Vegvesen, Skatteetaten, og Sykehuspartner.
Evidi tilbyr en rekke ulike tjenester innen digitalisering, inkludert:
- Rådgivning og bistand til digital transformasjon
- Utvikling av digitale løsninger, for eksempel nettsider, applikasjoner og integrasjoner
- Drift og vedlikehold av IT-infrastruktur og systemer Skytjenester
- Dataanalyse og -visualisering Sikkerhetsløsninger
Veileder
Marius Johansen Wallin, Høgskolen i Østfold