Hjelp! Botolf er død

B24ITK42

Muhannad Alqayem og Shadi Talli.

Fra venstre mot høyre: Muhannad Alqayem og Shadi Talli. 

Om prosjektet

I denne bacheloroppgaven utforsker vi bruken av chatbots på arbeidsplassen og hvordan de kan være til hjelp som assistent for ansatte i ulike situasjoner. Vi skal videreutvikle chatboten til å fungere som en assistenttjeneste for ansatte. Den skal ha flere funksjoner, slik som timetrigger for ukentlig levering av timelister, faktureringsgrad for ansatte basert på deres arbeidstimer, oversikt over feriedager for hver enkelt ansatt, og muligheten til å søke gjennom bedriftens personalhåndbok etter relevante søkeord.

Generisk prosjekbilde

Bilde: Her sitter vi og jobber sammen med prosjektet i et av grupperommene på Høgskolen i Østfold.

Prosjektdeltakere

Muhannad Alqayem og Shadi Talli.

Om oppdragsgiveren

Evidi AS er et konsulentselskap som leverer tjenester innen Mirosoft-teknologi, med hovedfokus på å tilby tjenester til bedrifter for å utnytte det mesteav digitale muligheter. Selskapet er relativt stort, med omtrent 450 ansatte fordelt over Norge, Danmark og India, og har flere avdelinger, hovedsakelig i Norge. Evidi hjelper oppstartsselskaper med å nå sine mål, uansett hvor store eller små utfordringer de måtte møte. Evidi-teamet, med sin omfattende erfaring innen drift og utvikling, kan tilby passende løsninger for ulike behov.

Veileder

Roland Olsson, Høyskolen i Østfold

Publisert 3. mai 2024 10:35 - Sist endret 3. mai 2024 11:18