Hvordan vil bedrifters satsing på bærekraft påvirke deres omdømme?

B23ØKAD04

Fra venstre: Hermann Molander Hellberg, Bryar Pshtiwan, Mikail Erpolat

Om prosjektet

Denne bacheloroppgave undersøker følgende problemstilling : “Hvordan vil bedrifters satsning på bærekraft påvirke deres omdømme?” Målet med bacheloroppgaven er undersøke om bedrifters bærekraftinitiativer kan bidra positivt til bedriftens omdømme. For å samle data til prosjekt benytter bacheloroppgaven mixed method. Vi samler kvalitativ data fra intervjuer med ledelsen i bedriftene Gyldendal og Akademika, og i tillegg blir det gjennomført en kvantitativ spørreundersøkelse. 

Prosjektdeltakere

Hermann Molander Hellberg
Bryar Pshtiwan
Mikail Erpolat

Om oppdragsgiveren

Høgskolen i Østfold 
Fakultet for informasjonsteknologi, ingeniørfag og økonomi
Institutt for økonomi, innovasjon og samfunn 

Veileder

Lilja Mosesdottir, Høgskolen i Østfold

Publisert 2. mai 2023 10:53 - Sist endret 27. mai 2024 14:37