Om prosjektet
Utvikle en merkevareplattform for Kråkerøy Idrettslag. Målet med oppgaven er å styrke Kråkerøy IL sin merkevare gjennom å lage en fornyet visuell profil og en forbedret strategi som skal føre til bedre struktur, omdømme og gjenkjennelighet, og dermed gi en større verdi utad til medlemmer i klubben, samarbeidspartnere/sponsorer og lokalsamfunnet.
Bilder:
- Barn som spiller fotball.
- Jenter som spiller kamp.
- Klubbhuset til Kråkerøy IL.
Prosjektdeltakere
André Nygren Østbø
Jennie-Lovise N. Bjerke
Benedicte Jahren
Alexander F. Olsen
Om oppdragsgiveren
Kråkerøy Idrettslag
Kråkerøy IL er en organisasjon som ønsker å være et senter som skaper et sportssamfunn i nærmiljøet. Hvor personer i alle aldre kan føle at de er en del av noe, og et sted de kan utfolde og utfordre seg selv, hvor man kan få en mestringsfølelse og lære å kjenne seg selv og andre. De tilbyr flere idretter og har en visjon om å samle alle klubber i nærmiljøet inn i et samfunn.
Kråkerøy IL ønsker å være et tilbud for både fysisk idrett og E-sport. De ønsker å være en samlingsplass for barn og unge som har psykiske behov for et avbrekk fra hverdagen.
Kråkerøy IL vil være et sted hvor alle kan utvikle seg.
Veileder
Tore Marius Akerbæk