God kommunikasjon og informasjonsflyt

Arbeidspakke #1 - kommunikasjon

"God kommunikasjon og informasjonsflyt – både innad i seksjoner/avdelinger, mellom seksjoner/avdelinger, mellom ulike nivåer, og mellom administrative og faglige enheter på alle nivåer"

Hovedmål for arbeidspakken

  • Styrke samarbeid og gjensidig forståelse mellom høgskolens enheter gjennom tilgjengelig, målrettet og tydelig kommunikasjon
  • Foreslå tiltak og planer for god kommunikasjon og informasjonsflyt internt på høgskolen: Innad i seksjoner/avdelinger, mellom seksjoner/avdelinger, mellom ulike administrative nivåer, og mellom administrative og faglige enheter på alle nivåer
  • Legge til rette for implementering av tiltak i hele organisasjonen, gjennom å utarbeide realistiske planer for gjennomføring og innføring av ønsket praksis og nye rutiner

Mandat

Her finner du mandatet for arbeidspakken: Arbeidspakke #1 - mandat (pdf)

 

Deltakere i arbeidsgruppen 

Arbeidspakkeleder: Ann-Kristin Johansen (seksjon for kommunikasjon)

Medlemmer i arbeidsgruppen:

  • Pål Andreas Flodin (seksjon for kommunikasjon)
  • Johannes Skalle (biblioteket)
  • Tine Sønderby Kristensen (seksjon for opptak og internasjonalisering)
  • Jonas Olai Bro (seksjon for IT-forvaltning)
  • Hege Karine Jacobsen (seksjon for forskningsadministrasjon)
Publisert 29. apr. 2024 15:29 - Sist endret 28. juni 2024 14:39