God kommunikasjon og informasjonsflyt
Arbeidspakke #1 - kommunikasjon
"God kommunikasjon og informasjonsflyt – både innad i seksjoner/avdelinger, mellom seksjoner/avdelinger, mellom ulike nivåer, og mellom administrative og faglige enheter på alle nivåer"
Hovedmål for arbeidspakken
- Styrke samarbeid og gjensidig forståelse mellom høgskolens enheter gjennom tilgjengelig, målrettet og tydelig kommunikasjon
- Foreslå tiltak og planer for god kommunikasjon og informasjonsflyt internt på høgskolen: Innad i seksjoner/avdelinger, mellom seksjoner/avdelinger, mellom ulike administrative nivåer, og mellom administrative og faglige enheter på alle nivåer
- Legge til rette for implementering av tiltak i hele organisasjonen, gjennom å utarbeide realistiske planer for gjennomføring og innføring av ønsket praksis og nye rutiner
Mandat
Her finner du mandatet for arbeidspakken: Arbeidspakke #1 - mandat (pdf)
Deltakere i arbeidsgruppen
Arbeidspakkeleder: Ann-Kristin Johansen (seksjon for kommunikasjon)
Medlemmer i arbeidsgruppen:
- Pål Andreas Flodin (seksjon for kommunikasjon)
- Johannes Skalle (biblioteket)
- Tine Sønderby Kristensen (seksjon for opptak og internasjonalisering)
- Jonas Olai Bro (seksjon for IT-forvaltning)
- Hege Karine Jacobsen (seksjon for forskningsadministrasjon)
Publisert 29. apr. 2024 15:29
- Sist endret 28. juni 2024 14:39