Webinarrekke våren 22
Tidligere
Tid og sted:
– ,
Zoom, https://hiof.zoom.us/j/61063411874?pwd=bjJPbHFXMncxT2ZVeVBSTml4Q1VuUT09
Asynkron undervisning er en form for undervisning som kan være nyttig for mennesker som vanligvis ikke ville hatt muligheten til å være student.
Tid og sted:
– ,
Zoom, hiof.zoom.us/j/65175916734?pwd=RW9jZkFLTnBTa1VWTXhjbTJ2UnV4Zz09
Studentaktiv læring kan gi studenter en større innflytelse over egne studier. Dette betyr i så fall også mindre makt til emneansvarlig.
Tid og sted:
– ,
Zoom, https://hiof.zoom.us/j/69673959480?pwd=UFBmQnh1Ris2dEhZNnluWjVFcEVOZz09
Studentaktivering i undervisningen – slik gjør du det!
Tid og sted:
– ,
Zoom, https://hiof.zoom.us/j/65678510006?pwd=MWlvZjBNVUhaT0E4ZHZqdXpGUEdJdz09
Hva er omvendt undervisning og hvilke fordeler og ulemper har undervisningsmetoden?
Tid og sted:
– ,
Zoom, https://hiof.zoom.us/j/64706316612?pwd=aGJLa2dsbnE0dUw3b1FxSnFlQmlWQT09
Hvordan legge til rette for studentaktivitet i Canvas?
Vi ser på noen muligheter for digital studentaktivitet ved å rette fokus mot hverandrevurdering, diskusjoner og samskriving i Canvas.