Hverandrevurdering – noe mer enn et arbeidskrav?

Her redegjør vi for hverandrevurdering brukt i et prosjekt om mer studentaktive lærings-former i femårig grunnskolelærer-utdanning. Vi vil gi eksempler på hvordan studentene mener de kan oppnå forståelse gjennom denne hverandrevurderingen og hvordan en slik hverandrevurdering kan bidra til profesjonsretting av utdanningen (v/ Marianne Maugesten og Monica Nordbakke, LU).

Webinarrekken “Vurdering i fokus” er det første initiativet til det nyopprettede Kunnskaps-nettverket ved Høgskolen i Østfold. Et av formålene med nettverket er å spre kunnskap om god praksis.

Les mer om alle webinarene og Kunnskapsnettverket!

Les mer om meritteringsordningen!

TRYKK HER FOR Å DELTA (lenke til Zoom-rommet)

 

Publisert 22. apr. 2021 12:56 - Sist endret 22. apr. 2021 14:26