Aleksandra Sæheim

Contact

Academic interests

Write a few words here about your academic interests.

Courses taught

  • <Link to programme of study/course>
  • <Link to programme of study/course>
  • ...

Background

Brief presentation of previous work experience and education

Awards

  • <Name and link to prize 1, if any>
  • <Name and link to prize 1, if any>
  • ...

Appointments

  • <Title and (if applicable) link 1>
  • <Title and (if applicable) link 2>
  • ...

Positions held

  • <Name and link to position 1, if any>
  • <Name and link to position 2, if any>
  • ...

Partners

 

Publications

View all works in Cristin

  • Sæheim, Aleksandra; Olsson, Fredrik & Tandberg, Håkon Naasen (2023). Studenters prokrastinering i høyere utdanning: hva kan vi gjøre?
  • Løkke, Jon Arne; Tandberg, Håkon Naasen; Ødegård, Magnar & Sæheim, Aleksandra (2023). Bedre enn Nostradamus? [Internet]. Khrono.
  • Grosvold, Kjersti & Sæheim, Aleksandra (2022). Livslang læring og fleksibel utdanning - erfaringer med å bygge bro mellom teori og praksis i deltids profesjonsutdanning. Læring om læring. ISSN 2535-4108. 8(1).
  • Sæheim, Aleksandra (2022). Kan digital undervisning fungere bedre enn klasseromsundervisning? - en refleksjon. Læring om læring. ISSN 2535-4108. 8(1).
  • Vikman, Miriam Dubland; Sæheim, Aleksandra; Lie, Silje Stangeland & Bruaset, Geir Tarje Fugleberg (2022). Solstien 3 - et digitalt læringshus.
  • Ånonsen, Maria Stensvold & Sæheim, Aleksandra (2017). Å møte menneskers lidelsesfortellinger. Fontene. ISSN 0805-5432.
  • Sæheim, Aleksandra; Hestetun, Ingebjørg & Nrugham, Latha (2013). Suicide Prevention – Safer Bridges In The Country Of Mountains And Fjords, Norway.
  • Lie, Silje Stangeland; Sæheim, Aleksandra; Larsen, Ole Sønnik Dydland; Vikman, Miriam Dubland; Helle, Nikolina & Kunnikoff, Hans Martin [Show all 10 contributors for this article] (2024). Solstien 3 – et digitalt læringshus med 360° videoer og tilhørende læringsaktiviteter for studenter i helse- og sosialfaglige utdanninger . VID vitenskapelige høgskole . ISSN 978-82-8456-058-8. 2024(1). Full text in Research Archive

View all works in Cristin

Published Sep. 23, 2022 9:52 AM - Last modified Sep. 23, 2022 9:52 AM